zondag 25 juni 2017

Een Organizer voor.....


....Onze dochter. Inmiddels is ze 15 jaar geworden en al een jonge dame aan het worden. Als cadeau voor haar 15e verjaardag heeft zij een nieuwe slaapkamer gekregen. Een beste klus want verschillende dingen zaten niet mee. Zo moest ik twee keer dezelfde muur behangen en paste haar bedkasten net niet tussen de muren op 1 cm na... dus de net gestucte en geschilderde muur moest werd 1 cm "geschild"... zucht... gelukkig zit het kastje er voor en zie je er nu niets meer van.



Alle roze tinten zijn haar kamer uit en ze heeft nu een echte tiener kamer met turquoise, zwart-wit-goud en naturel tinten. En wat was ze groos toen ze eindelijn na vier weken klussen in haar nieuwe kamer mocht slapen.


Alleen was één ding nog een doorn in haar oog. Haar make-up tas was knal roze... Tja dat is natuurlijk not done in haar nieuwe kamer. Het nieuwe patroon van Sandra bracht DE oplossing!



Een Make-up organizer! Dus aan de slag. Het is alweer even geleden dat ik aan de freubel ben geweest dus moest even puzzelen maar het is me wederom weer gelukt! Ik heb het behang van Tessa d'r kamer gebuikt zodat het helemaal in haar stijl past.


Nu staat de organizer te pronken op haar kamer en ook hier is ze helemaal blij mee. Wat een heerlijk gevoel geeft dat toch!




Alleen de kwasten... hoe ga ik dat nou in het doosje krijgen? Of ik moet alles vergroten of door het verschuiven van het doosje creëerde ik ruimte aan de achterkant voor haar kwasten. Het randje heb ik gehaakt, weer passend bij haar leesdeken die ik ook gehaakt heb voor haar kamer.



Mijn hobbymaatje Chantal heeft er een prachtige romantische variant van gemaakt als cadeautje voor de juf van haar dochter. Dit is echt een super leuk patroon waar je naar hartelust kan versieren. Ik wens jullie heel veel freubel plezier toe en mocht je het als cadeau weggeven, ik kan je nu al zeggen: gegarandeerd succes!





Geen opmerkingen: